Sinem0135
Ben 2 defa öldü bebekleim ikisinide normal doğum yaptım psikolojik ,vücut olarak yıkıldım bittim ama en güzel teslimiyet Allaha sığındım normalde 3, yil cocuk düşünmüyordum. Kendimi toparladım elhamdülillah artık çocuk istedime ve tedavilerime başladım sana tavsiyem ilk önce eşin ile beraber genetik testler yaptırın kan pıhtılaşmasi vs. Herseyi yaptırın nedn oldunu öğrenin nerede oturuyorsun bilmiyorum ama bursa üniversite hatanesinde tekrarlayan gebelik kaybı bölümü acmislar özel bir bolum 3 ay olmus ben orasi icinde randevu aldim sende en iyi hastaneye bu oonuda neresi iseoraya git doktor cok önemli lütfen isyan etme sakın unutma ki herseyde bir hayır vardır ben kendimi öyle teselli ediyorum acıları bitmiyor bitmeyecek biliyorum Rabbimin bize cennette şefaatçi olacak evlatlar nasip etti ben her mezarlığa gidişimde yıkılıyorum saatlerce günlerce orda 2sinde yaninsa dursam isterim ama ben biliyorum ki onlar hep benimle ben yuregimde büyütüyorum evlatlarımı sende hep dua et sabret kendini toparla dualarım seninle😔