brprensesannesi23
Merhaba, bende sizinle aynı durumdayım
Adet tarihime göre 8. Haftama girdim fakat kesemin haftayla uyumlu olmadığını ve boş gebelik olduğunu söyledi doktorum. Geçen hafta az bi kanama gördüm ve hastanede bakan diğer doktor kalp atışı gördüğünü söyledi. Bende nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum..