Yelizcelik060 ah ahh manisanın demirci ilçesindeyim cihazları berbat tek bir hastane var oda devlet
en yakın ilçe salihli orda özel hastane varmış onların cihazı pek iyi değilmiş orası bile 2 saat uzaklıkta araç yok otobüs tehlikeli olur bekleyeceğim mecbur