Serife2323 brprensesannesi23 stres yapma bundan bebeğin etkilendiğini söylüyorlar. Sen bir sonraki kontrolüne kadar her şeyi normalmiş gibi düşün.
-Beyzanurr Üzülme canım bir hafta sonra boş yere üzüldüğünü anlayacaksın inşallah görüceksin sende bebeğini
Feyznri brprensesannesi23 6+5 haftalıktı oğlumda sadece kese görünmüştü şu an 3 yaşında abi olacak . İçini ferah tut canım Allah büyük küçük olduğundan
Elifinbezelyesi brprensesannesi23 bendede 6.haftada bebek görünmedi hatta yolk kesesi bile yoktu. 8.haftada bebeği gördük ve kalp atışını duyduk içini ferah tut bazen çoğu gebelikte olabiliyor canım.
brprensesannesi23 Elifinbezelyesi iyi ki buraya yazdım içimi rahatlattınız internette hiç olumlu birsey okumadım
Nurcanben brprensesannesi23 doktor 6+1 dediyse 6+1 dir onlar cihazdan görüyor sanırım benimde farklıydı bana göre haftam ama doktor adetini falan yeniden düzenledi etti çünkü ultrasonda bebek daha büyük görünüyordu boz gebelik içinde 7 8 haftaya kadar bekleyin benim 7 haftadan sonra kesinlesmisti boş gebelik olduğu
Seval2468 brprensesannesi23 adet tarihine göre 8 haftalikti doktorum tarihi düzeltti 5+4 dedi kese vardı bebek yoktu 10 gün sonra gittim bebekte göründü kalp atisida duyuldu
Suleglpk_22 brprensesannesi23 Hangi şehirde siniz ki Bizde görev icabı Hakkari deydik ultrason lari bayağı kötüydü yinede bir şekilde görünmüştü
Nurcanben brprensesannesi23 korkma daha 6 haftalık zaten bekle 2 haftası var henüz inşallah hayırlı olan neyse o olur hakkinizda 🙏
Elifinbezelyesi brprensesannesi23 bende hep olumsuz şeyler okumuştum .10 gün kendimi eve kapattım ağladım yataktan çıkmadım ciddi söylüyorum.ümidimi tamamen kesmiştim doktor kürtaj günü verecek diye gittik. Sonuç mucize geç döllenme olabiliyor . Allahım mutlu haber almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😍
brprensesannesi23 kızlar birde gögsüm aşırı sertleşmiş ucunun etrafındaki süt kanalları hep sivilce gibi olmuş boş gebelik olsaydı bu olmazdı değil mi
Serife2323 brprensesannesi23 boş gebelikte de hcg yükseldigi için göğüslerde büyümüştü onun dışında başka bir belirtim olmamisti. Ama şimdiki sağlıklı gebeligimde hem aşırı yorgun hali uykusuzluk göğüs hassasiyeti yaşıyorum
brprensesannesi23 Elifinbezelyesi inanın sabahtır elim iş tutmuyor yataktan çıkmadım rabbim benimde yüzümü güldürür inşallah
Nurkcy brprensesannesi23 bende paniklemiştim senin gibi geç göründü 7. Haftamda gördüm hem bebeği hem kalp atışını