Sumeyyaaaa ilk dış gebeliğimde o hastanede yatmıştım, orada hiç iyi anılarım yok maalesef, oradan çıkınca kafamı toparlamam bile 1 yılı bulmuştu psikolojim bozulmuştu, ihmalkarlıkları yüzünden tüpümden oldum, bana yatış verdikleri halde iç kanama geçirip ameliyatlık oldum günlerce aç kaldım her an ameliyata alacaklar diye, düzenli beta takibi yaptılar sözde, resmen yattığım yerden betanın yükselişini izledim, sonra iğne vurdular düşsün diye, hemşirenin ilgisizliği yüzünden ne zaman beta vermem gerektiği bilgisi verilmedi yeniden yatışım yapıldı, ilk gebelik tecrübesizlik olur derler çok acı bi şekilde orada deneyimlemiş oldum, sağlıklı gebelik yaşayabileceğime olan bütün inancım bitmiş durumda, siz iyi insanlara denk gelmişsiniz 😮💨