NuR110 aslında çok iyi biliyorum kuzum tek bi yerde takip edilmesi gerektiğini ama cumartesi günü o kadar heyecanlandım ki doktorumun olduğu hastanede kan vermiş bulundum, muayene felan oldum herşey yolundaydı, sonra sağlık ocağında vermek zorunda kaldım doktorumun olduğu hastane çok uzak gidemedim, basiretim mi bağlandı bilmiyorum 😔