Sumeyyaaaa papatya-0 inşallah 🙏🏻 teşekkür ederim 🌸 ben her iki günde bir doktora gittim beta kontörlü için beta artıyor du ama iki katı değildi düzensiz artış oluyordu o yüzden fark edildi.
mnclk minnosbirkiz kan verdiğiniz hastanenin acil kadın doğum bölümüne giderseniz kan sonucuna orada bakarlar
Sedaimm Busraaa1014 sizin nasıl? Ben de dün hamile oldugumu öğrendim ama beta düşük 228 doktor belki geç döllenmedir dedi yarın tekrar kan sonucuna bakılcak 2 katı olması lazım dedi
Busraaa1014 Sedaimm Benimde geç döllenme oldu sanırsam ama tahlil verdiğim gün yani pazartesi adet görmeye başladım 21.5 ti Çarşamba tahlil verdim kanamaya rağmen 67 ye çıkmıştı yarın tekrar vereceğim kanama azaldı ama tamamen bitmedi henüz