Buseniizz
Ben de bakmıyorum yani daha doğrusu okusam da beni etkilemiyor kendimi hep pozitif tutmaya çalışıyorum . İlk gebeliğim riskli gebelik tip1 diyabetm bebeğin kilolu doğma durumu bile var ancak diyetime dikkat ediyorum dua ediyorum ben elimden geleni yapıyorum yapacağım da diyorum . Son ayda hurma tüketimini arttırın diyor bazı kaynaklar günde 6 hurma şeklinde , aynı zamanda sizlere kalmış tabii birde , Sure-i Abese de doğumla ilgili bir ayet var , dua şeklinde de okuyabilirsiniz internetten bakın lütfen 🧡