Buseniizz
Ben 2 normal doğum yaptım. Şimdi 3. Ye 33 haftalık hamileyim canım.
İki doğumumda devlette oldu. Doktorlar değil ebeler doğurtuyor devlette.
Çok şükür ikisinde de ebelerden çok memnundum. Sancın olduğu için istemsizce canın acıdığı için bağırabiliyorsun ama bu seni korkutmasın. Bebek çıktığı an her şey geçiyor, her şeyi unutuyorsun..
benim ikisinde de dikişlerim vardı ama çok şükür en fazla 1 hafta içinde ayaklandım.
Yani sırf bağırmalı videolar izledin diye normal doğumdan vazgeçme derim.
Kendine güven, o doğumda bebeğini göğsüne koydukları anı düşün.. Ve instagramda normal doğum yaptıran çok iyi doktorlar var asıl o videoları izle.. şimdi doktorların adı aklıma inan gelmiyor ama hem espirili hem ilgili bir doktordu onlara bak 😘