Yarın, yavrum 1 aylık olacak mükemmel bir doğum geçirdim sabah 4 te doğum yaptım 12 de 3 kat merdiven çıkarak hastaneden ayrıldım Allah yardımcınız olsun kötü hikayelere kulağınızı kapatın kendinize güvenin hele acı eşiğini yüksekse daha kolay ben doğum sancılarını adet sancısı gibi hissettim çünkü çok sancılı geçer adet dönemlerim