Selam kızlar 🖐🏻 Boyle bir posta denk geleyim diye sürekli girip denk gelemeyisim ve girdiğimde de geç kalmış oluşum😅 bizde bu gece itibari ile 37+0 oluyoruz. Ama ultrasonda bazen hafta ile uyumlu bazen bı hafta geç çıkabiliyor. Doktorum geç yumurtlamam olabileceğinden bahsetti çünkü ilk gebeligimde de geç doğum yaptım. Hurma yemeye başladım iki gündür. Ara ara plates yapıyorum. Buda abisi gibi geç gelsin istemiyorum. Şöyle 38-39 gibi dogursam güzel olur. 😁 Sürekli idrara çıkma, çatıda sızı, vajinada ve kasıklarda ağrı var bı haftadir. Cuma kontrolümüz var nstye baglanicam bakalım ne dicek doktorumuz