Hamideersin mommytobe_ okuyunca bile gözlerim karardı bı an rabbim isteyen bakabilecek olan merhametli vicdanlı anne babalara nasip etsin inşallah bize iki yeter rabbim onlara sağlık versin
Eldgrn mommytobe_ bende artık 37 göreyim ne zaman gelirse gelsin kafasindaydim erken gelmesin de 🤣🤣 Atarsa 34 olucaz İstanbul 35+1 olarak gecicez geceden sonra ay o kadar heyecanlı ki 99 dan 81e şimdi de 34 İstanbul olduk şaka gibi geliyor tabi geçmiyor vakitte artık yavaşladı
mzyynkbra Ay bende 36+6 yarın 37 oluyorum 🥰 aynı şikayetler bende de var 1 aydır mide bulantım yoktur şu 4 gündür aşırı midem bulanıyor kabuegam batıyor birde
mommytobe_ mzyynkbra Yaa o bu mide bulantim hamilelige ozguymus yine o zmn desene🥲🥴 sirf su mide sorunlarindan sevemedim hamileligi var ya 🤦🏻♀️
Btl_3438 Eldgrn bende çok uyuyorum ilk trimesterde da bulantı ve uyku çoktu şimdide öyle sabahları gözümü açamıyorum 32 haftalığız ve müthiş derecede bacak arası ağrım var doktorum magnezyum kullan diyo içiyorum ama cokda faydası olmuyor.
Eldgrn Btl_3438 ben kullanmıyorum bende de var çatı kemik ağrıları idare etmeye çalışıyorum öyle geçiyor bende şükür bulantı kusma yoktu yoksa şimdi olsa fena yani sağlıkla gelsinlee ♥️♥️♥️
Btl_3438 mommytobe_ birşey sorucam bacak arasında ağrı olması erken doğum habercisi değil dimi yada zamanından bir tık önce doğmasına felan ? Kızım olucak çok ağır geçti bu zamana kadar korkutuyo böyle ağrı olması birazcık
mommytobe_ Btl_3438 Yok guzelim degil bence bende de bacak arasi agrilari oluyo vajinamin ustu kasiklar falan hep agriyo ama cok sukur 37 yi gorduk bence normal bu agrilar. Pelvik agrilari diyolar sanirim buna
mommytobe_ ikibaloglanannesi Sagsalim gorursunuz insallah🙏🏻 36 dan sonra bi bakmissiniz birkac hafta daha gecmis ve bebisiniz kucaginizda🥹♥️
mzyynkbra mommytobe_ valla canım bazen diyorlar hamileliğimizi özledim faln diye gerçekten hiç anlamıyorum 😂😂 ben hiç ama hiç sevmedim demekki onların kolay geçti
Btl_3438 mommytobe_ rahatladım vallaha çünkü magnezyumda fayda etmiyo dedim erkenciligin haberi o yüzden mi çok teşekkür ederim 🙂
mommytobe_ mzyynkbra yok yok saglikla doguralim da hamileligin cidden sevilecek Bi tarafi yok ha 2.trimester biraz daha rahatti ama 25. Haftamdan sonra da mide yanmalarim aldi basini gitti. Genele bakacak olursam dogumu iple cekiyorum🙏🏻
ilknur8484 Bizde 37 olmak üzereyiz hurma ve ahududu çayına başlayacağım yavaştan. Benim karnım hala yukarıda galiba geç gelecek benimki 🤭
mommytobe_ ilknur8484 benimki de yukarda henuz🥲 40 i gormek istemiyorum hayirlisi olsun yine de ama hem gun gectikce nefes almak bile zorlasiyo hem de sabirsizlik heyecan doruklarda🥹🥹
Rukiye24 mommytobe_ 37+0 bende midemde gazlanma, vajinada ağrı, kalçalar iğne batması gibi, ishal, aşırı yorgunluk hissi, vajinada sürekli baskı idrar varmış gibi.
ilknur8484 mommytobe_ kesinlikle 40 çok geç bende çok yoruldum ama sağlıkla gelsinler inşallah 😇 az kaldı dayanalimm
Udu mommytobe_ 28 29 haftayi gorurmuyuz derken 32+4 e geldik cok sukur bi sonraki hedef 34+ olmak insallah 38 e saglikli sekilde kavusuruz 🥹🙏🏻