mommytobe_ Canik şöyle söyleyeyim kırk haftayı geçmek beklemek bir stres ise karşındaki doktorun sana bir bilgi vermemesi bin stres oluyor. Benim ilk gebeligimde ki doktor öyleydi işinde çok uzmandi eyvallah belki onun sayesinde normal oldu ama tek dediği bekle öyle kolay değil doğurmak beklicez bı sorun yok beklicez hep böyleydi ilk gebelik bişey bilmiyorsun bikmissin yorulmussun yaz gelmiş artık sikintidasin ben yalvar yakar suni sanciyi taktirttim kendime de öyle doğum yaptım. Bu gittiğim doktor tarihi verdi 10 Şubat’ta günüm doluyor 15 Şubat ta yatiririm o güne kadar bişey olmazsa dedi. En azından şuan biliyorum ki 15 Şubat son