hayalperest2310 Şahsen cam biberon en sağlıklısı tercih tabi ki biyerde . Avent cam biberon almıştım kızıma oğlumda da onu kullanırım kızımda toplasan 2-3 kere kullanmıştım zaten 😂. Emzik olarak avent ultra soft kullandım çok az emiyordu zaten . Yeni soğuduğunda bu ayıcıklı olanları vardı ağzına büyük gelen acentin onları kullanmıştık . Şimdi de avent ultra soft aldım direk bakalım kullanırsa gideriz oradan sevmezse bipps ney vardı kauçuk emzik onu denerim birde o kadar 🌸