hayalperest2310 biberon olarak kesinlikle Nuk nature sense derim kızım da kullanıyorum çok memnunum hatta dun Şok markete yeni doğanlar gelmişti fiyatı da şuan piyasaya gore baya ucuz, 90 yada 100 lira olması gerekli tam hatırlamıyorum varsa oradan alabilirsin, emzik olarak ise çok pahalıdan başlama ben kızıma wee baby damaklı alıyorum fiyat olarak uygun kızım da seviyor, emziğin hijyen için ortalama ayda 1 değişmesi gerekli o yüzden pahalı markalar baya maliyetli oluyor. Birde hangisine baslarlarsa alışıp onunla devam etmek istiyorlar, hele diş çıkardıktan sonra bazen hafta geçmeden bile delip parcalayabiliyorlar. Yeri gelecek ayda 3 4 tane emzik bile değiştirmek gerekiyor, en mantıklı olan uygun fiyatlar.