Pembesarelle2 hayalperest2310 Emzik olarak Philips avent aldım biberon olarak Chicco cam aldım post açtığımda biberon markası için Chicco çok önerildi bir annemizde video çekip attı akıtma vs yapmadığına dair🌸🙃
gmzhrn hayalperest2310 kesinlikle oyle dene çünkü almayabiliyor ve elinde kalıyor. Web baby yada nükleer damarlı dene alırsa direk onları aliyor