Merhaba ben de geçtiğimiz pazar günü adetime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım evde silik 2. çizgiyi gördüm pazartesi sağlık ocağına kan verdim , sonuç ertesi güne kaldı e nabıza eklenene kadar duramadım salı günü evde 1 testim daha vardı tekrarladım ve 2. çizgim artık netti , beta hcg değerim de 30 çıktı 🥹 her zamankinden farklı bi kasık ağrısı yaşıyorum daha çok rahmimi hissediyorum beyaz akıntım var uyku hali , yarın tekrar kan vermeye gideceğim inşallah katlanmış olur 🤲🏻