Ellove Bence hamilesiniz ama yinede bekleyin kan vermek icin 4 5 gün. Benimde böyle çıkmıştı kan verdim negatif çıktı bende hamile değilim sandim dikkat etmedim hiç sonra annemin zoruyla tekrar test yaptim hamileymisim❤️
_tugcenur_ Ellove çok sabırsızlanıyorum kesin olduğunu öğrenmek için bı defa kimyasal gebelik geçirdim tekrar öyle olmasından çok korkuyorum
Ellove _tugcenur_ korkmayin başiniza bir defa kötü birsey geldi diye hep öyle olcak değil ki. Güzelce pozitif enerji gönderelim ki evrene hersey güzel olsunnn❤️ güzel haberlerinizi bizimlede paylasin❤️❤️❤️
Mamacita1 _tugcenur_ Testiniz pozitif çıkmış çok yeni olduğu için aşırı silik ama yine de var yani hayırlısı olsun 🫶🏻 Hiç korkmayın bende kimyasal gebelik geçirdim ve ardından hemen hamile aldım şu an 5. ayımdayım 😇 Sizde bir an önce kan verin mutlaka çıkacaktır 🌸
_tugcenur_ Ellove çok teşekkür ederim pozitif enerjiniz için tabikide paylaşırım pazartesi kan vermeyi düşünüyorum
Betbet98 _tugcenur_ belirtilerinz nelerdi, hamile kalmak için ovülasyon falan denednz mi? Bu arada çizgi silik bi şekilde gözükğyor kan verirseniz çıkacaktır🥰
_tugcenur_ Betbet98 yok cnm ovulasyon denemedim korunmuyduk zaten her aydan farklı bir göğüs ağrım var ve goguslerimde şişmis kendimi şişkin hissediyorum baş dönmem ve baş ağrım bide halsizliğim var
Alis-sss _tugcenur_ bende adetten beş gün kala erken gebelik testi yapmıştım aynı sizinki gibi çok silik çıkmıştı aynı gün kan verdim 4.4le öğrendim hamile olduğumu
Balkupu-53 _tugcenur_ silik çizgi 5 dakika içinde çıkmışsa daha 1-2 haftalık olacak kadar küçük ama gebesinizdir
lerem_merel _tugcenur_ var bence hamilesin 🌸 benimkide aynı böyle adetime 5 6 gün varken çıkmıştı şuan 4+5 haftalık hamileyim 🥰 Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻