Merhaba hanımlar bundan üç buçuk ay öncesi kadar düşük yaptım. Adet geçmesinden 15 gün kadar sonra belli olmuştu kanda da idrarda da çıkmamıştı geç döllenme demişti doktor malesef düşükle sonuçlandı. Şimdi 3 ay sonrası adetim 3 gün gecikti ve yaklaşık 1 haftadır kasık ağrılarım ve ara ara bacaklarımda ağrı oluyor. 3 gün önce gebelik testi yaptım ikinci çizgi varla yok arası ama ışığa tutunca var gibi duruyor acaba kuruma çizgisi midir gebelik var mıdır emin olamıyorum