adenimm_ aman sağlıklı olsunlar sonra öyle çok çatlağımız olmasın kg verilir ben 7-8-9 da çok alıyorum aynı zamana geldi önceki gebeliğim gibi kış ya yürüyüş yapamıyorum 17kg almıştım nisanda doğurmuştum Buda mayısta biraz havalar toplasın yürüyüşe başlayacağım evde de topa yağıyordum döneceğim ufaktan kaslar esnesin vücudu dinç tutmak sırt bel kaşlarını güçlendirmek ciğerlerimizin iyice açık olması normal doğumda çok işe yarıyor