Nurkcy Ben 13 haftadayım. 47 ile başladım 52 oldum 5 kilo aldım 3 ayda, ama memnunum.. Hayatımda ilk kez 50 nin üstünü gördüğüm için hep çok zayıf sıska biriydim çünkü 😄
karansmomm adenimm_ sadece hızlı kilo aldığımı söyledi canım 🥲Benimde iyimi kötümü diye sormak aklıma gelmedi hiç
Frht-cnss adenimm_ tam 17. haftamdayım kilom zaten var kendiliğinden henüz hiç almadım heralde aynı iştahla yiyince bir şey değişmedi 😅😅
adenimm_ karansmomm ya evet banada öyle geliyor 3-4 kg aldım 4 aylığım daha önümüzde zaman var nasıl frenleriz bilmiyorum😒