Minnieand tatlım biraz fazla yükselmedin mi
Sakin😂
İri bebek olması nedeniyle sezeryan olan varmı diye soru yönelttin
Bizlerde sana iri bebek olması illa sezeryan olcak diye bişe yok demek istedik ve kendi doğumlarımızı anlattık bu kadar tartışma yok yargılama asla yok
Sadece bununda bi örnek olabileceğini söyledik
Nasıl doğum yapacağın senin vücuduna ruh haline bağlı kim ne derse desin boş senin kafandaki önemli
Ayrıca stres yapmaya gerek varmı😅 relax
Ve birde en kral sizsiniz filan 🥲 kalp kırmaya gerek varmı biz sana tecrübemizi paylaştık hatamı yaptık