Herkesin anatomisi farklı ve katılıyorum bence sezaryen daha zor ama dediğim gibi gördüğüm vakalardan ötürü ben risk almak istemiyorum. Normal doğumun cesaretle alakası yok yapılabiliyorsa yapılır ama bebek gövdesi ve kafası 3hafta ilerden gidiyor. Popoma kadar yırtık olacağına karnımda kesi olsun. İri bebek olup sezaryen olan var mı dedim ama hep normal doğurdum diye yazanlar oldu 😂evet helal olsun gerçekten ama birden fazla doktora gittim her yolu denedim bebeğin çıkımda kalma riski var kanama riski var tıbbı bütün komplikasyonları gördüm 😂 aklınıza gelecek her türlüsünü ben iki hafta beklesem sancımı bebek 5küsür olacak maalesef özelde gidip yapma imkanım da yok 5kilo doğuracak kadar canıma kastım da yok.Korku ya da cesaret değil tamamen risk alma meselesi. İri bebek tıbben bi sezaryen endikasyonu ama eğer ben büyük de doğururum her türlü riski ölüm dahil alıyorum derseniz da tercih meselesi olur. Bebeğe doğumda bi şey olsa hiçbir doktor mesuliyet kabul etmez ben doktor olsam ben de hastayı uyarırdım.