Ahsenn031013 Duyguucnr soradabilirsiniz ama doktor yapar büyük ihtimalle Benimde çatı 38+5 de oldu o günde zaten doğum yaptım
Ahsenn031013 Minnieand tatlım biraz fazla yükselmedin mi Sakin😂 İri bebek olması nedeniyle sezeryan olan varmı diye soru yönelttin Bizlerde sana iri bebek olması illa sezeryan olcak diye bişe yok demek istedik ve kendi doğumlarımızı anlattık bu kadar tartışma yok yargılama asla yok Sadece bununda bi örnek olabileceğini söyledik Nasıl doğum yapacağın senin vücuduna ruh haline bağlı kim ne derse desin boş senin kafandaki önemli Ayrıca stres yapmaya gerek varmı😅 relax Ve birde en kral sizsiniz filan 🥲 kalp kırmaya gerek varmı biz sana tecrübemizi paylaştık hatamı yaptık
Minnieand Ahsenn031013 ben güzelce tecrübesini paylaşanlara asla bi şey demedim ama korkak gibi yorumlar oldu birkaç tane ben de isterim normal olsun sağ Salim olsun. Ayrıca kesin sezaryen olcam çok korkuyorum normal doğurmak istemiyorum gibi bi şey de demedim direk başka tarafa çeken aşağılayan yorumlar yapılmış baştan bi okuyun yorumları anlarsınız
Skpln4660b Minnieand sen doğunca gör birde Bebek 4 kiloya yakınsa bebeği götürüp şekerine bakıyorlar iri bebek diye adı çıkıyor hastanede
Minnieand Skpln4660b valla iri bebek diye adı çıkmıyor 😂 hastanede o kadar çok iri bebek gördüm ki gayet de çok çok seviyoruz kimse adını çıkarmıyor 😂
Seval2468 Skpln4660b oğlum 37+5 te 4 kilo 56 cm doğdu hiçte kimse ay iri bebek , şekerimi vardı falan demedi . Şeker testi falanda yapılmadı
Ahsenn031013 Minnieand anlıyorum seni ancak şunada çok kızdım başka bir post açıp hepimizi genelleyerek bu seferde sen aşağılamışsın herneyse üzüldüm tecrübemi paylaştığıma ve gerçekten en baştan iyimser olmak istedim ama yok olmamak lazımmış ve gerçekten tecrübelere saygı duyulmuyormuş🙋♀️ size iyi doğumlar dilerim sezeryanda olsa normalde olsa annelik güzel ve kutsal ❣️
Skpln4660b Minnieand ben kendimden bahsettim ben doğum yaptım abartı olmaksızın tüm ebeler ve staj yapan öğrenciler hemşireler hep geldi iri bebek burda mı bakalim bir diye o mana da adı çıkıyor dedim
Minnieand Ahsenn031013 teşekkür ederim tek tek kullanıcı ismi veremezdim maalesef kusura bakmayın bunun için de.
Beybeybi Ahsenn031013 bacim bu insanlara cvp versende moral versende anlamiyolar en iyisi cvpsiz kalsinlar da
Seval2468 Minnieand belki daha dururdu o gün 10 kişilik bir misafir agirladim ve çok yoruldum daha misafirleri geciremeden suyum geldi
Skpln4660b Seval2468 aynı yerde doğurduk haberim mi yoktu ? 4500 gram doğdu iki gün şekerine baktılar, iki tane doktor geldi kontrolüne ebeler nöbet devrederken odaya geldiler iri bebek nerde diye , hayır yalan söylüyor Muş’um gibi cevap vermeniz çok komik 😁
SutlacimiYedimmiBen Mylifeem gayet normal kilosu benim ilk bebegim o haftada 2.850 gr doğmuştu hemen bi sezeryana yönlendirmeler cok tuhaf geliyor bana
Fatmanur__ Minnieand benim arkadaşıma da aynısını dediler ve bebek gayet normal kiladaydı yani normal doğumla rahatlıkla doğacak kiladaydı 5 kilo olan bebekleri normal doğuranlar var bunlar 3 kiloyu geçince hemen sezaryen diyorlar kabul etmeyin özel hastanelerin hepsi öyle arkadaşım kabul etmedi ve norma doğum yaptı gayet de doğurulabiliyor
Seval2468 Skpln4660b sizin genelleme yapar gibi konuşmanız yapmanız asıl çok tuhaf. Bana böyle davrandılar dememişsiniz ki doğumda gör demişsiniz belki o bayana yapılmayacak
ensensr23 Çokta iri gelmedi bana neden hemen sezeryen önerdiki? Bazı özel doktorları sezeryene çok meraklı. Hemen sezeryan diyorlar herşeye siz eğr normal istiyorsanz başka bir doktorada görünün derim.