Candy88 evet doğumu orda yaptım kanala bebek inmeyince sezeryana karar verdik 40 hafta oldu bekledik riske giriyordu benim için ilk olarak doktorumdan çok memnundum hastanedeki oda iyiydi benim odam sadece karanlığa bakıyordu başka oda istedim dolu dediler hemşireler de ilgililerdi saati geldikçe ağrı kesici yapmak için odaya geldiler onun dışında gelmediler emzirme eğitimi veriliyor gün içinde yani kısaca bir şikayetim olmadı kendimi iyi hissedince bir gün kalmak istedim hastanede ☺️ doktorunuzdan pişman olmazsınız inşallah hayırlı doğumlarınız olur 🌸