Sibelbayram Aselhumaninannesi evet geçen carsamba günü gittim hastane genel olarak temiz ama kalabalık oluyor
kalbiminpariltisi babyboymomm hastane eski malesef ve devlet hastanesinden bile daha kalabalık Firdevs hanım iyi bir doktor ama hastane koşul ve personel yüzünden benim tercih etmediğim bir hastane
Sibelbayram Aselhumaninannesi benim gittiğim doktor çok gençti odadan odaya çok geçiş yaptı muayene için dosya açtı sorular sordu ultrason için başka odaya gidip bakiyorlar ilk gittigim için kan idrar tahlili yapıldı sonuçlarına baktı kötü bı durum olmadığını söyledi fazla ayrıntılı konuşulmadı bilmiyorum bana karışık geldi
siyahinci3 ikibaloglanannesi bezmi alem esimin is yerinin anlasmali oldugu hastane sgk da çalışıyor esim..orasi olmasa bende devlete gidecektim mecbur.. buraya 3300 verecegiz sadece . muayene nst tahlil vs ucret ödemiyoruz..Boyle zor bir zamanda her sey cok pahali iken ocak bir olmasi ile devrim yapar gibi hastane ücretlerini artirdilar..aralıkta 7 bindi gebze yuzyil bir ocakla beraber 10 bin yaptilar
Seydaeskii Özel Aktif hastanesi Hilal Bayram bizimde doktorumuz İlk hamileliğimde Konak hastanesi Gülçin hanımdı doktorumdan memnundum fakat hastanenin eski oluşu değişiklik yapmama sebep oldu