Nisaozclk0611 Postunu ilk okuduğumda heralde yıllardır uğraşıyor dedim üzüldüm ama Şunu görümcede bi şaşırdım.. Daha çok küçüksün canım ya. 20 yaş nedir.. Bunu sorgulamak benim haddim tabi ki değil ama Belli ki çok kafana takıp stres yapıyorsun bu da çok büyük etken, Bende evlenir evlenmez çocuk istedim ama bizim yaşımız vardı, ben 32 eşim 42 yaşında diye acele ettik ona rağmen 2.5 yıl bizimde olmadı ama hiç kendimi üzüp parçalamadım dua ettim sadece daha vaktimiz var dedim demekki.. sonrasında tedaviyle hamile kalabildim çok şükür.. Kafandan bu düşünceyi at önce, tadını çıkar gençliğinin eşinle güzel vakitler geçir kendini yıpratma boş yere, zamanı gelince olacaktır merak etme :)