Nisaozclk0611 canım benim lütfen canını bu kadar üzme ! Bazen olmayan da bin hayr vardır… Rabbim görmez olur mu hiç. Ama bir yerde okumuştum, Rabbim den vermedikleri için de razı olduğumda vermişti..! Diye. Acını duygularını canı gönülden paylaşıyorum dilerim ki Rabbim en güzelini hayırlısı ile nasip eylesin. Sabır kolay değildir bilesin.. akışına bırak zulmetme kendine kuzum 🌺