Nisaozclk0611 Sizi anlamaya çalışıyorum ama bir yıl için bu denli yorgunluk çok değil mi insanlar yıllarca bekliyor beş yıldır bekleyen arkadaşım var bu kadar şikayetçi değil. Ben iki yıl bekledim. Çok güçlü olmalısınız bu şekilde hemen koyvermeyin lütfen rabbhim inşallah kısmet eder isteyen hickimseyi mahrum bırakmaz ama beterin beteri var . Umarım yüzünüz güler en kısa zamanda