Yapma… 7 senelik evliyim bu 7 seneye 1 başarısız tüp Bebek, 1 başarısız aşılama, 7 kez farklı tedavi yöntemleri, 1 kimyasal gebelik sığdıran biriyim. Çevrenin “senin hiç mi olmuyor çocuğun, eltimin kaç kez doğurdunda bana akıl veriyosun, yapın artık bir çocuk” ve daha nicesi olan cümlelerini içimde sindiren biriyim. Tüp Bebeğe kredi çektik ve bir miktarını bi tanıdığımız karşıladı. Tek şansım sanıyordum. Eşim asgari ücretle çalışan birisi çünkü başka türlü şu piyasayla tüp Bebek vs yaptıramazdım tutması gerekiyordu tutmadı. Tutmadığında başka türlü anne olamayacağımı hatta evlat edinme şartlarını bile araştırdım. Geçen ay adet gecikmesi ile doktora gittiğimde tesadüfen kese görerek öğrendim gebe olduğumu. Çünkü ben söktürücü içsem bile adet olamayan biriydim. Yapma… Rabbim seni de beni de bizi de unutmadı. “Kun fe yekun.” İsyan etme vardır hayır de akışına bırak.