Nisaozclk0611 Canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki.. ilk çocuğuma 8 ay denedikten sonra hamile kaldım, arada bi kimyasalımda oldu hatta, çok takmıştım o zaman ama şimdi diyorum ki iyiki öyle olmuş çünkü evliliğim biraz daha oturmuştu, ikinciye de 1 buçuk sene denemeyle yine bi kimyasal gebelikle hamile kaldım. Ama o kadar rahattım ki. Yani Rabbim zamanının en doğrusunu en hayırlısını bilir, nasip dediğimiz şey böyle. Sen Allah’a sığın, Rabbimin verdiğinde de vermediğinde de bir hayır vardır. İlk kimyasal gebeliğimde çok üzülmüştüm akabinde böbrek taşı düşürdüm, 9 serum sonra kusmamı kesebildiler dedim ki ya hamile olsaydım ne olurdu? Hatta bunda bi ablamla konuşma yaptık hastaneye mi gitsen acaba dedi, abla ne zaman nasipseee o zaman olacak dedim, birkaç ay önce başka bişey için gitmiştim ve bi sıkıntı yoktu. O ay da hamile olduğumu öğrendim. Rabbim en güzel zamanda nasip eylesin 🌸