Güzel arkadaşım rabbim gözyaşlarını hayırlı ise elbet cevapsız bırakmaz . Bende aynı duyguları yaşadım psikolojik başlı gördüm çevremden artık bunaldım 2 senedir olmuyor diye aralık 30 da doktora tedavi için gittik pcos olduğumu öğrendim betama da bakmış doktor hamile değilsin dedi . Değer 0.13 dü o kadar üzgündüm ki . Regl ocak 5 di bende ovülasyon testi falan deniyordum kığkırmızı çizgi oldu hcg kaset denedim silik çıktı sonra 6ocak da kan verdim sanırım hamile olduğumu öğrendim mucizeydi . Tedavi olmak için gittik üzgün döndüm ama rabbim ol deyince oluyormuş beklemediğim anca hamile olduğumu öğrendim . Artık hayırlısı ne zaman sa olur dedim tedavi olalım ilk dedim mucizeyi yaşadım . Aylarca regl günü gelmeden onca testler yaptım bekledim hep üzüldüm bekleyince olmadı artık hayırlısı ne zamansa o diye yola çıkıyordum ki oldum inşallah sende o güzel duyguyu tadarsın kendini çok üzme seni anlayanlardan biriyim o stres o yorulmuştuk hissi rabbim herşeyi bilendir