Canım üzülme eğer belirgin bir sorun yoksa zaten bu kadar çok kafaya taktığın için olmuyordur stres en büyük etken yani yumurtlama günlerine tabi dikkat et o günleri değerlendirin ama olacak mı diye bekleme hatta olmaz diyip kafandan atarsan Bi bakarsın ki hamilesin her şeyin bir zamanı vardır hakkından hayırlısını dile güzel yaşlarını zamanlarını kendine böyle zehir etme akışına bırak hayatı doğru zamanda nasıl olacak göreceksin