Nisaozclk0611 Anladığım kadarıyla inançlı birisiniz. Ettiğiniz dualar, kıldığınız namaz boşa mı sanıyorsunuz? Herkesin imtihanı farklı. Kimi varlıkla sınanıyor, kimi yoklukla. O arkadaşınız bebeğiyle sınanmayacağının garantisi var mı?Ya da sizin bu kadar çabalayıp Rabbime yönelmenizin günahlarınıza kefaret olmayacağını nerden bilebilirsiniz? Herşey biz insanlar için. Allah ol der olur. Siz sabrınızı gösterin ona sığının yeter ki. Ben yaklaşık iki buçuk yıldır uğraşıyorum. Aklınıza gelebilecek herşeyi denedim. Elhamdülillah öyle büyük bir sorunum da yok. Bu kadar çabalayıp olmuyorsa vardır bir hayrı diyip Allaha sığınıyorum. Siz de içinizi ferah tutun. Dediğiniz gibi bir müddet girmeyin uygulamaya etkiliyorsa. Kim bilir belki bir dahaki girişiniz “Kızlar hamileyim.” olur. 🤗Allah yardımcınız olsun. En kısa zamanda kolaylıkla hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🏻🌹