Oznurtopal Cengiz Gökçekten uzak durun uzak durun uzak durun. Orada dogurmakla evde doğurmak aynı şey. Ben istanbulda ebelik okudum yaz stajı için Antep’e gittim. Amanın orada kadınlara yapılan muamele bende bile travma oluşturdu 🥺
Emine_erol Oznurtopal evet ilk kızımda sancım da fln gittim acil olarak. İtten farki olmuyor insanın ama işte maddi duurmda el vermiyor üniversite hastanesi nasıl acaba kadın doğum bölümü olarak
Balkizin_annesi23 Oznurtopal gerçekten mi şuan beni bi korku kapladı istanbuldan antebe yeni taşındık ve en yakın hastane orası diye orayı düşünüyordum korktum şuan
Emine_erol Aselinannesi31 pislik konusu önemli değilde doktorlari ilgilileri nasıl o önemli benim için çok korkuyorm işte sezeryani nasıl yapıyolar uyuşturma işi sonta işlem sonrası fln bunlar kafamdaki soru ağlamaktan içim çıktı
Oznurtopal Emine_erol Hee sezaryen mi olacaksınız o zaman bilemiyorum tabi. Doğumhanesi fena haldeydi ameliyathane ortamını vs bilmiyorum
Oznurtopal Emine_erol yok çareniz yoksa bilemiyorum ama antepte başka hastane seçeneğiniz varsa oralara da bakın isterseniz
Burcu_asf Emine_erol üniversite de normal doğum için sadece 2 oda varmış 4 yatak varmış sezeryanda özel oda tutma şansın varmış ama normal doğum ise yatak boş değilse sevk ediyormuş ya doğuma ya Şehitkamil devlet Hastanesi’ne yada Abdulkadir yüksele 🤷🏻♀️
Burcu_asf Emine_erol normal doğuma 6500 istiyor el insaf ya acıyı biz çekiyoruz ama neden bu kadar pahalı anlamıyorum
Balkizin_annesi23 Emine_erol sezeryan mecburi olmadigi sürece yapmiyolar devlette benim bebeğim baş geliş poźisyonda normali bekletiyorlar
Oznurtopal Balkizin_annesi23 ben 2019 senesinde oradaydım şimdi belki düzen değişmiştir doğumhanedeki ebeler tecrübeli ona kesinlikle laf yok. Hele sorumlu ebe minnoş tatlı bir kadın💓 ama çoooook fazla suriyeli var dogumhanede yatakta iki gebenin üç gecenin yattığını bilirim yatayım uzanayım sancimi çekeyim çok zordu çünkü yer yoktu. Tabi bu düzen ebelerin suçu değil onlar da imkanları kullanıyor. Hijyen bence 0. Günde 50 60 doğum oluyor yetişmek için herkes aceleci. Gece biraz daha sakin oluyordu. Sezaryen olacaksanız bilemem onları hiç görmedim yalan söylemiş olurum. Ama dediğim gibi belki düzen değişmiştir 🤷♀️
Burcu_asf Balkizin_annesi23 alttan muayene yapıyor mu peki hemşire yada doktor randevu aldım haftaya 36+3 oluyor gittiğimde bakar mı nst yada açılmaya
Balkizin_annesi23 Burcu_asf 35+5 te gittiğimde ultrasonla muayne edip nst ’ye gönderdi 37 de de nstye baglandım daha alttan muayne etmedi devlette 39 da felan yapıyolar sanırım
Esmerim_2727 Bende Abdülkadir yukselde sezaryen olacam 8 hafta sonra korkuyom ama mecbur özeller çok pahalı
Emine_erol Esmerim_2727 kaç haftalıkken oluyorsunuz sezeryani bende suan 35 haftalık olucam korkuyorum