Bende bi kere Mehmet zeki ye gittim arkadaşım önermişti yani normaldi çok kötü diyemem sorularımın hepsini cevapladı bu sefer de Etkin koca için randevu aldım o çok daha ilgili asistanı falan da çok tatlı 17 haftalık olduk ama hala sabit bir doktorumuz yok ilk haftalar Kemal bayındıra gittik ama her şekilde bizi parayla ilgili olan bölümlere yönlendirdiler ikili tarama testi yaptırdığımı söylediğim halde benden ikili tarama testi istedi yani doktorum zaten hep kendi konuşup kendi anlatıyordu benim konuşmalarımı hep kesiyordu Bidaha gitmedik ilaçlarımı eksik reçeteliden kaç defa