siyahinciii 5+4 kalbi durup zorunlu kürtajımdan sonra bu benim mucizem inşaallah kucağımıza sağ Salim alırız baya endişeliyim aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum 😔😔
Tugceduman61 mommyily 5+2 de keseyi ve bebeği gördük kalp atışı için çok erken bir ay kendini iyi hissedene kadar dinlenin ay sonu kontrole gel rahatlıkla duyariz herşey çok sağlıklı dedi ✨✨🌸
Tugceduman61 Şuan 6+2 yiz sabah uyandığımda aşırı gögüns hassasiyeti oluşuyor resmen ağlayasım geliyor sizde oluyomuu ✨
YarenY mommyily Dün tam 5+6 iken keseyi gördük haftaya kalp atışını duyabiliriz ama kesin olarak 3 haftaya duyarız dedi doktor canım
hkozduran Novamomy bizde bugün tam 6 haftalık olduk 🥰 pazartesi randevumuz var bebeği ve kalp atışını görmek için ☺️ aşırı evham yapıyorum ben de ya bebeği göremezsek ya kalp atışını duyamazsak diye 😩
Novamomy hkozduran hepimizin ortak sorunu emin ol Allah büyük insallah hepimiz güzel haberler alıp kucağımıza alırız Allah’ın izni ile 🙏🏻
esmay93 hkozduran bende senin gibiydim ama bugün çok şükür duyduk kalp atışı stres yapma iyi düşün iyi olsun ☺️
cerenilekuzusu Merhaba güzel anneler, Benim de bugün 6. Günüm oldu saatler sonra doktor randevum var ama hala gözüme uyku girmedi. Çok heyecanlıyım. İnşallah yavrum iyidir. Umarım o güzel ve minik kalbini duyarım…
Hfdkmn cerenilekuzusu bende kalp atisi icin gün sayiyorum gecmiyorr sali gününe daha cok 🙈 siz duyabildinizmi hayirli haberlerle insallah 🤲🏻
cerenilekuzusu Hfdkmn maalesef adetime göre 6 haftalık olsa da kesemiz 5 haftalıkmış… haftaya cumaya erteledik. Siz ne yaptınız duydunuz mu 🙃
Hfdkmn cerenilekuzusu ultrasonda fark cikabiliyor keseyi 4+2 de görmüstük ama benimde aslinda adete göre 4+6 idi. Bizim randevumuza daha var sali günü insallah gidecegiz 🤲🏻🤲🏻 insallah hayirlisiyla duyariz hepimiz
Senemkaya64 Bizde 5/2 haftalık olduk bebiş kendini göstermiyor küçük oldu için dedi doktor bende korktum sıktı varmı diye hayır yok dedi herşey çok iyi dedi Çarşamba günü kendini gösterir dedi bol bol su iç dedi