mommyily Bebekdonen23 Tugceduman61 _gulumm Senanmn Kızlar kontrole giden var mı kese bebek yada kalp atışı duydunuz mu ve tam ne zaman duydunuz gördünüz ?
Senanmn mommyily merhaba ben geçen hafta 5+4’te kese ve bebeği görmüştüm yarın nasipse kalp atışını duymaya gideceğim 🤲🏻
Tugceduman61 mommyily 5+2 de keseyi ve bebeği gördük kalp atışı için çok erken bir ay kendini iyi hissedene kadar dinlenin ay sonu kontrole gel rahatlıkla duyariz herşey çok sağlıklı dedi ✨✨🌸
YarenY mommyily Dün tam 5+6 iken keseyi gördük haftaya kalp atışını duyabiliriz ama kesin olarak 3 haftaya duyarız dedi doktor canım
Novamomy Yarın 6 oluyoruz ınsallah🙏🏻sizde de oluyor mu kalp atışını duyacak mıyım ya da kötü yorumları görüp bebegıme bi şey olacak mı korkusu sadece ben mi yaşıyorum 🤦🏻♀️🙈
Bebekdonen23 Novamomy ayy hem de nasıl, aklıma türlü türlü şeyler geliyor Allahim esirgesin hepimiz sağlıkla kucagimiza alalim inşallah yavrularımızı 🤲🏻
Hfdkmn Novamomy allah esirgesinn ama sanirim hepimiz ayni durumdayiz benimde hersey geliyor aklima dogal sanirim kalp atisina ultrasona 1 hafta var daha vakit gecmiyor resmen sürekli endise icindeyim
hkozduran Novamomy bizde bugün tam 6 haftalık olduk 🥰 pazartesi randevumuz var bebeği ve kalp atışını görmek için ☺️ aşırı evham yapıyorum ben de ya bebeği göremezsek ya kalp atışını duyamazsak diye 😩
Sedosko mommyily Novamomy yalnız degilsin☺️ Carsamba günü 6+2 olacagız kontrole gidecegim ama tedirginimmm
Hfdkmn 👋👋Bizde son adet tarihine göre yarin tam 6 haftalik oluyoruz insallah 😊 tam 1 hafta önce keseyi gördük 5 haftalikken ama ultrasonda 4+2 ölcmüstü haftayada kalp atisina insallah
Novamomy Hfdkmn aynen benım bır haftadan biraz fazla ama günler gecmıyo bakalım sağlıkla kucağımıza alalım hepımız 🙏🏻
Bebekdonen23 Bu süreçte burdan birbirimize her konuda destek olalim kızlar alışverişten tutun da doktor kontrollerine kadar. 🤗💕