Yusufayazin__annesi Sermec27 bugün adet günü canım geçen ay bugün olmus kamerada fazla belli olmuyor ama gözle görülüyor
Yagmurrr98 Yusufayazin__annesi Ben göremedim ama umarım vardır erken gebelik testi yapın bide veya kan verin hemen
Yusufayazin__annesi Yaprak- ay insalalh vardır kamerada fazla belli olmuyor ama normla baktığımızda belli pembemsi duruyor
Yusufayazin__annesi Yaprak- canım bişey sorucam semt polikliniği aile hekimi oluyor ordada beta bakarlar mi sabah gitse pazartesi beklicem diyor bir diyor yarın gidicem sağlık ocağı randevuyla bakıyor yok perşembeye kadar semt polikinligijde aile hekiminde var mis
Aynenkanka Yusufayazin__annesi erken gebelik testi daha belirgin sonuç verir ama böyle çıktıysa kanda görülür diye düşünüyorum benim de böyleydi çünkü ay inşallah vardır güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Betul124 Yusufayazin__annesi gebelik var canım ama daha çok yeni 🎉 hayırlı olsun inşallah kanda daha net belli olur
Yusufayazin__annesi Mhtpflz Kızlar erken gebelik testi yaptı oda aşırı silik çıktı bunun gibi flaşla belli oluyor çizgi ilk 1 dakiada