Yusufayazin__annesi Mhtpflz Kızlar erken gebelik testi yaptı oda aşırı silik çıktı bunun gibi flaşla belli oluyor çizgi ilk 1 dakiada
Betul124 Yusufayazin__annesi silik çıkması çok normal günü daha geçmemiş birde akşama doğru su ve yemek yediğinden idrarımız daki bhgc hormonu düşüyor o yüzden en iyisi sabah ilk idrarla yapılan testler☺️
Yusufayazin__annesi Betul124 kuzu bişey sorucam semt polikinliklerinde aile hekimi var onlara dese kan bakarlar mi beta
Yusufayazin__annesi Bucuu pazartesi günü kan vericek beklicem diyor yarın tekrsr bir ilk idrar testi yeniliyecek
Yusufayazin__annesi Yaprak- canım bişey sorucam semt polikliniği aile hekimi oluyor ordada beta bakarlar mi sabah gitse pazartesi beklicem diyor bir diyor yarın gidicem sağlık ocağı randevuyla bakıyor yok perşembeye kadar semt polikinligijde aile hekiminde var mis
Yusufayazin__annesi Betul124 gidip kan vermis canım test yaptı yine silik çıkmış ama adet oldum galiba diyor
Betul124 Yusufayazin__annesi belki yerleşme kanaması olabilir kan testi sonucu net belli eder olup olmadığı hakkında hayırlısı olsun inşallah
Yusufayazin__annesi Betul124 çok teskkur ederim insalalh bebiş vardır ve tutunur https://imgyukle.com/i/JZLUCN https://imgyukle.com/i/JZLWsP buda sabahki ilk idrar testi ilk 5 dk içinde cikmis
Yusufayazin__annesi Betul124 kan sonucu çıktı kuzu 2.30 https://imgyukle.com/i/JZO87x testide böyle çıktı bugün acaba kimyasalmi
Betul124 Yusufayazin__annesi bence kimyasal değil 2.30 zaten yok demek kimyasal olsaydı eğer mesala 50 çıkardı o yavaş yavaş düşerdi nasip diğer aya artık