Yusufayazin__annesi Kızlar bı su teste bakar mısınız eltimin testi Yapmış 1 saat sonra böyle oldu Yarın adet günü https://imgyukle.com/i/JMYipS https://imgyukle.com/i/JMYsMb https://imgyukle.com/i/JMYhuG
Aynenkanka Yusufayazin__annesi ayy var var benim de böyle çıkmıştı daha çok yenidir hayırlı uğurlu olsun inşallah 🥰🥰
Tinkipinki Bende de böyle 2. Çizgi çok silik çıktı reglden 3 gün önce test yapmıstım kan tahlilinde 87 olarak öğrendim ertesi gün. Sizde bir kan verin gebelik var gibi
Yusufayazin__annesi Tinkipinki oda öyle yapicak kız inşallah vardır kaç yıldır çocuk olmasını bekliyor
Busrayalcingunes Çok belirsiz bi hayalet çizgi var ama kuruma çizgiside olabilir 1 saat sonra yaptıysa , erken gebelik testi alıp denesin yada adet gününün üstünden 1 hafta geçtiği halde adet olmadıysa ozamn yapsın , güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🏻
Alparslanim29 Yusufayazin__annesi ay insallah vardir silik cok hafif bise var gibi ama baska test yapsin yada kan versin direk
bademli_puding Yusufayazin__annesi erken gebelik testi alıp yapsın bu silik çizgi biraz daha net çıkar erken gebelik testinde
Yusufayazin__annesi https://imgyukle.com/i/JMt2Iv https://imgyukle.com/i/JMtUmx https://imgyukle.com/i/JMtf6H Kızlar bakar mısınız bı eltim yine yapmış ikinci idrarla bu kez çizgi ilk 5 dk için de çıktı hemen zve hafif pembemsi duruyor kamerada fazla belli olmuyor kan verse kesin belli olur demi bademli_puding Aynenkanka @Alparslanim29 @Pemberuya
Aynenkanka Yusufayazin__annesi erken gebelik testi daha belirgin sonuç verir ama böyle çıktıysa kanda görülür diye düşünüyorum benim de böyleydi çünkü ay inşallah vardır güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Yagmurrr98 Yusufayazin__annesi Ben göremedim ama umarım vardır erken gebelik testi yapın bide veya kan verin hemen
Yusufayazin__annesi Sermec27 bugün adet günü canım geçen ay bugün olmus kamerada fazla belli olmuyor ama gözle görülüyor