Zeyn7 Gmzsvr valla bende 33 haftada oldum bir haftadan fazla sürdü ıhlamur limon nane limon çorbalar artık o şekilde topladım bolca sarımsak birde
Gmzsvr Zeyn7 Bugün hastaneye gittim artık mecbur ya bebeğe geçmesinden çok korkuyorum ilaçların faydası olur inşallah
Balimbebek44 Benim bildiğim antibiyotik vermiyorlar. Bende gribim bugün acile gittim sadece parol bakabiliriz dedi Dr. Birde bol bol sıvı, meyve suyu, meyve tüket dedi
Zln2152 Lessi bende öyleyim işte o öksürük mahf ediyor insanı kasılıyor resmen. Kuzum bilmiyorum antibiyotik verirler mi kolay kolay vermezler tek bildiğim o ben o gece açıdan yerlerde süründüm yine vermediler parol serum derken rahatlattı ama bugün tekrar aynı. Gebelere verilen antibiyotikler var sizin haftanız biraz daha büyük verirler belki de
usenmedimyaptimbirvelet Zln2152 benim haftam büyük olduğu için verdi antibiyotik fakat hamileliğimin başında da geçirmiştim o zamanda vermişti
Zln2152 usenmedimyaptimbirvelet bilmiyorum canım benim ilk gebeliğim de enfeksiyon yüzünden kaybettim. Şimdi bunda da tedirginim doktorda kolay kolay almamaya dikkat et antibiyotiği dedi ama almasam da enfeksiyon çocuğu kötü edecek Allah korusun. Tekrar kötüleşirsen gel dedi ama dün gece sabah 6ya kadar uyumadım deli tibi öksürük var ateş baş dönmesi artık öksürmekten kasıklarım ağrıyor umarım bebek iyidir
usenmedimyaptimbirvelet Zln2152 bende öyleydim öksürük yeni geçti yerini aşırı ağır grip aldı iki burnumda tıkalı nefes alışım o kadar zor ki o da baş ağrısı yapıyor🥺 ama geçen kontrolüm vardı öksürmekten doğurcam zannediyordum o derece ama bebek gayet iyiymiş maşallah 🥲
Zln2152 usenmedimyaptimbirvelet geçmiş olsun kuzum şükür ki bebiş iyi 😌 ben çok merak ediyorum bebek şuan ne alemde nasıl diye geçenlerde pıt pıt şekilde hareketlerini hissettim ama iki gündür hissetmiyorum Buda korkutuyor 😕 zaten öksürük perişan etti burun tıkanıklığı bende de var nerden geldiyse artık bu illet domuz gribi evde olduğum halde nasıl kaptım anlamıyorum
usenmedimyaptimbirvelet Zln2152 ay evet canım bende şehir dışındaydım ordan kaptığıma eminim 1 aydır sürünüyorum yaşama hevesim kalmadı 😞 benim bebekte hareketlerini azalttı ama takmıyorum kafama seninkide iyidir canını sıkma sağ salim kucağımıza alalım inşallah🌸🫶🏻
Zln2152 usenmedimyaptimbirvelet çok illet bir hastalık gerçekten koronadan beter o kadar kötü ciğer diye bir şey kalmıyor insan da şu saat oldu halen uyuyamadım😔 umarım dediğin gibi yavrum iyidir kuzum korkar oldum napacağımı da şaşırdım rabbim bebeklerimiz güç kuvvet versin de bize bağışlasın inşallah 🙏 🌺
_senabaz Zln2152 Hiç endişelenmeyin öksürüğün bebeğe bir zararı olmuyormuş doktor öyle söyledi bende aynı şekilde iki hafta devam etti kesinlikle tereyağ pekmez deneyin 2 günde kesti
Zln2152 _senabaz inşallah kuzum dün gece acile gitmek zorunda kaldım en son ölüyorum dediö artık ağrılardan öksürükten. Doktor bebeğe baktı sıkıntı yok dedi ama ciğerlerim iltihap kapmış kulağım da aynı şekilde. Antibiyotik verdi kullan dedi başka türlü bu iltihap atılmaz dedi. Korkuyorum kullanmaya ama yapacak bir şey yok
esma-21 Mamimamimami ıhlamuru en fazla 2 bardak içtim günde ama doğal yaprak olanından nanelimon içeceksem akşam bir kere içtim ıhlamuru. Paroluda akşamdan akşama 1 tane içtim günde 2 yazdılar ama yinede korkuyor insan ilaç olunca ondan ben günde 1 tane içtim. Burun tıkanıklığı içinde tuzlu su yapıp çektim yavaş yavaş bazen sabah akşam bazen sadece akşam
esma-21 mom23 canım yeni gördüm sorunu kusura bakma ben içtim yanii sormadım doktorada doğal bitki zararı olmaz diye çok şükür toparladımda muayenede vs sorunda çıkmadı
Sevvl esma-21 canım sana birsey soracağım Esenler medipole gidiyormuşsun orada renklı usg var mı renklı çıktı veriyor mu genelde mesipollerde var ama esenlerde var mı bende Bayrampaşa’dayım
DNL23 Gmzsvr Allah yardımcın olsun ve çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım sabaha kadar uyuyamıyorum acile gittim paroldan başka bişey vermiyorlar doğal yollarla artık iyileşmeye çalışacağız ıhlamur nane limon gebelikte zararı yok mandalina portakal ve. bolca su
esma-21 Sevvl muayene de siyah beyaz veriyorlar ayrı renkli detaylı ultrason var perinatologun baktığı ücretli