Lessi ilk gittiğim doktor vermedi sadece serum taktılar oda içinde vitamin ve parol vardı idare edebilirsen daha iyi olur antibiyotik içmesen dedi ama dayanacak gibi değilim öksürük gittikçe artıyor içlerim patlayacak gibi bir an önce yarını bekliyorum tekrar hastahaneye gitmek için nefes almakta bile güçlük çekiyorum umarım bebeğe birşey olmamıştır 😔