Hannah ben 10 gundur ishalim, gecmedi ne yapsam. gobegim de iyice asagida, oglum oynadikca canim yaniyor. Yarin kontrolum var bel ve sirt agrim vardi bugun ama duzenli sanci falan yok 39+2 olcam birazdan😅 Dogum belirtilerinde hepsi var ama dogum olmuyor duzensizlikten🙄😅🤷🏻♀️