Sibelyunusamine DahIia suni sancıyı kabul etme canım eger suyun falan yerindeyse bekle benim işk bebegim suni sancıyla oldu 9 saat çektim ve öyle böyle çekme değil 42 e kadar yolun var bi sıkıntı yoksa
Gamzestetik Seymavrl inşallah darısı başıma yaa suniden korkmuyorum aslında sezeryana dönmekten korkuyorum bende 🙈
Hannah Gamzestetik inşallah 🤲🏻 İçimden kendimi Pazartesi doğuracakmışım gibi hazırlıyorum inşallah tutar 😅
Gamzestetik DahIia bana daha bişi demedi suni falan beni de salı cagırdı salı 40+3 olurum ama bence 41e kadar bi sıkıntı yoksa beklenebilir yaa. Bana suyun sınırda dedi sıkıntı olmaz dedi ama ne kadar bekleticek bilmiyorum artkk 😒
Durgunsu Sibelyunusamine Gamzestetik eminergunn Şuan hastaneye yatışım yapıldı bebişin kilosu 4ü geçmiş saat 4 de sezaryene alacaklar. Bol bol dualarınızı bekliyorm kızlar.inşallah sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi
Gamzestetik Durgunsu canımm Allah yardımcın olsun sağ salim kucagına alırsın inşallah 🙏🙏 dualarım seninlee
Hannah Gamzestetik ay inşallah öyledir hislerim de kuvvetlidir ama bakalım bu tutacak mı 🙈 doğurursak yazalım mutlaka ☺️
Gamzestetik eeeqq bol bol çömelme hareket yap canım ben yürüyüş yapamıyorum pek dısarı çıkmadıgımdan ama sürekli çömelme hareket yapıyorıum
Hannah Gamzestetik inşallah ☺️ Aslında şu anda da adet olacakmışım gibi sancım var ama sanırım sürekli olduğu için bu da yalancı sancı oluyor 😒
Sesa Gamzestetik sizinle suan birebir ayniyjz ve aynı duyguları paylaşıyoruz benim yalancı sancılar başladı siz de var mi
Sesa Gamzestetik bende bir haftadan fazladır bağırsakları bozuldu zaten ama benimki de demek ki doğum belirtisi değilmiş
Mahinursmr Gamzestetik sizinle aynı durumu yaşıyorum 39+4 hic bir sekilde tık yok insanlarında daha dogurmadınmı sen diye saçma sapan konusmaları sancın yokmu diye sormaları dahada bunalttı son ana kadar bekledik sezeryana dönmekden bende cok korkuyorum 😔