Altyyksl esma_1999 hamileliğimin başından beri var mide yanması bazen gaviscon surup bazende rennie çiğneme tableti kullanıyorum . Sürekli aynı ilacı kullanınca da alısıyor işe yaramıyor ara ara değiştiriyorum
Bebek2_ esma_1999 bana ayran yada yoğurt yemek aşırı iyi geliyordu direk kesiyordu ve aşırı rahat ediyordum istersen deneyebilirsin çok şükür artık olmuyor ama olduğunda resmen ağladığım zmanlar oluyodu geceleri uyutmuyordu 😔
Eda_46 esma_1999 ben süt iciince kesiliyor hemen çok şükür ya zaten bu yanma olayı bir iki defa oldu ilaç kullanmadan doğal yollarla kurtulmaya bakalım 🧿🌸
Gizemaltndg esma_1999 bol su ve ılık süt bunun haricinde baharatlı besinlerden uzak dur ve yatmaya 3 saat kala birşeyler yememeye dikkat et ama bol su ve ılık süt kurtarıcın olur😇
Gmzsvr esma_1999 kesinlikle gaviscon şurup 35. Haftadayım doktor tavsiyesi ile bu şurubu kullanıyorum bana faydası oluyor kullanmadığım zaman midem yanıyor ekşiyor uyuyamıyorum bile doktoruna sorup denemelisinn