Mensuree @esma_1999 sağlık ocağında 1 çay kaşığı karbonat suya karıştırıp içmemi söylemişlerdi deneyebilirsiniz
VlknGmze esma_1999 bilmiyorum neler denedim hc faydasını görmedim 34 haftaligim geceleri çok kötü oluyorum hc uyumuyorum
Barilay Hamileliğimin başından beri mide yanması yaşıyorum 38+2 yim bu zamana kadar hep gaviscon şurup içtim sayısız,doktor yazıyor kesinlikle tek çözüm 😊
sylmz1 esma_1999 önceden soğuk süt iyi geliyordu ama 39. Haftalardayız hiç birşey etki etmedi sadece rennie duo şurubu kullanınca rahatlıyorum yoksa bütün gece kabusum oluyordu mide yanması tavsiye ederim baya işe yarıyor
Puhu_ishak esma_1999 18. Haftaya kadar direndim ama dün gece itibari ile renie duo şuraya başladım yoksa uykular ve yediğim her şey haram olmuştu artık 😁
Yelkovan1 esma_1999 dr yazmıştı bana rennie duo şurup birebir 👌🏻 soda moda hak getire o anlık geçirip sonra yanmaya devam ediyor
Zeynepp-K esma_1999 Kizlar bende daha 9 haftalik gebeyim ama asiri derece mide yanmasiyla agrimasi var artik kendimi parcaliycak duruma kadar geldim 1 gunde insallah yarin doktora gdicem ama bebege herhangi bi zarari olur mi mide agrimasinin bilginz vaar mi acaba benm bundan onceki gebeligimde 10 haftalikken kalbi durmustu rutin kontrolde ogrennistim o yuzden cok tedirginim 😔
dgnadl esma_1999 Ne yaptıysan Benim de geçmedi Soğuk süt dediler içtim geçmedi maden suyu dediler içtim geçmedi salatalık ye dediler elma ye dediler hepsini denedim geçmedi en son doktora söyledim rennine duo diye şurup yazdı bi tek o iyi geldi anında kesiyor benim mide yanmamı 🌸
ozgem_34 Ilık süt, ayva badem ve bana sakız çiğnemek iyi geliyor 20.haftadan beri bunlarla rahatlıyorum şuan 23+4 olduk
Ceyda76 esma_1999 benımde çok yanıyor tesadüfen badem sütü ıctım anında gectı .ne yapsam gecmezdı .En son doktorum da rennıe şurup verdi arada kullanıyorum onu