CmreKsidar esma_1999 bana hiç bisey iyi gelmiyor biraz sakız çiğnemek ama en çok doktorumun verdiği rennie duo şurup mükemmel işe yaradı.
Asl-123 esma_1999 benim doktorum bebek buyudukce baski yapiyor o yüzden artıyor gittikce demisti, yudum yudum soguk sut icin ve gaviscon kullaniyorum ben surekli bende aşırı var yanma cunku yanimdan hic ayirmiyorum valla gece gunduz kafaya dikiyorum artik
Melikekabil41 esma_1999 ya benimde kız nasipse inşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız bütün hamişler ♥️🙏🏻
Nuraysss esma_1999 bn 32. Haftada söyledm şikayetimi o zmndan beri kullanıyorum keske daha erken söyleseymişim 3. Trimestera girmemizle başlamıştı