Geçenlerde hastanede kaldım açılmadan dolayı doğum katındaydım. 12. Katta. Balon standlarını kapı önlerine koyuyor herkes, odayı çok süslemek mümkün değil yani instada gördüğümüz arkaplanlı süslemeler falan sığmaz.. tvnin altında mermer var oraya çikolata kolonya vs vs konur sunumluk gibi. Masa getirip süsleyelim derseniz bence sığmaz. Yiyecek ikramı yapalım diye diyorsan minik bir örtü alıp hasta yemek yesin diye var olan masaya örtü koyup kullanabilirsin. Randevuya gittiğinizde söyleyin gezdiriyorlar odayı daha iyi anlarsın demek istediğimi. Bana da kohusa şerbeti var dediler ancak 1 lt kime neye yeter emin değilim. Hastane çok temizdi günde 3-4 kere temizlik için geldiler. Yemekler lezzetli idi. Hemşireler çok güler yüzlüydü. Aşırı stresli 2 günü keyifli geçirdim diyebilirim. Doğum için kalmaya 1 refakatçi ve eşe izin var diye biliyorum. Sancı odasına ise 1 kişi alıyorlar. Ziyaretçi kısıtlaması ise yok ancak canlı çiçek kabul etmiyorlar aşağıya vezneye bıraktırıyolar 🌸 ben Duygu hocaya gidiyorum. Eğer normal doğuracaksanız olurda gece doğurursanız takipli olduğunuz doktorun gelmesi için ekstra ücret verilmesi gerekiyor. Sezaryense zaten planlı saatlerde olucağından kendi doktorunuz giriyor.