Asyabuse öncelikle çok geçmiş olsun umarım sorununuz geçmiştir, ayrıca verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ☺️ randevuya gittiğimde odaları gezmek istediğimi söyledim aslında ama müsaitlik yok dediler bu cuma yine randevum var tekrar bi sorayım olmazsa. Evet doktorun gelmeme olayını da biliyorum o yüzden inşallah mesai saatleri içerisinde olur doğumum diye dua ediyorum 😅